הרפתקאות, חוויות, ונופים עוצרי נשימה

טיולים ומסעות ייחודיים לשומרי מסורת

מעוניינים לטייל באיזורים הפראיים של אירופה מבלי לדאוג לנושא כשרות?

מגיעים לאיזור ותוהים היכן לבלות את השבת?

רוצים לטייל באופן עצמאי אבל בראש שקט ולדעת שבכל מקום שתגיעו מבינים ומודעים לצרכים שלכם מבחינת כשרות ושמירת שבת?

רוצים הדרכה צמודה בעברית על ידי מדריכים מקצועיים מקומיים?

אנחנו כאן בשבילכם – שנים של ניסיון בטיולים לשומרי מסורת הן בקבוצות גדולות והן בקבוצות קטנות ופרטיות יחד עם קשרים מיוחדים עם ספקים מקומיים מאפשרים לנו לתת לכם את הפתרון לטיול חסר דאגות תוך שמירה על המסורת היהודית.

Kokopeli Experience היא חברת תיירות ותיקה הממוקמת בברצלונה, בעלת נסיון של שנים בבניית טיולים והפקה של אירועים מיוחדים עבור הקהל הישראלי בכלל וקהל שומר המסורת בפרט. תכנון, ארגון ויישום מוצלח של טיול מצריכים שיתוף פעולה עם ספקי שירות מקומיים לאורך כל הדרך, וזה המקום בו הנסיון וההבנה של “איך דברים עובדים כאן” משחקים תפקיד מרכזי.

ניסיוננו הרב וההיכרות העמוקה שלנו עם האיזור, מאפשרים לנו לספק טיולים חוייתיים ויחודיים, המותאמים במאת האחוזים עבור הקהל שומר המסורת. אוכל כשר, שבתות וחגים, קהילות מקומיות – כל זאת ועוד כבר לא צריך להיות דאגתכם! אנו נדאג לטיפול מלא מא’ ועד ת’ של הטיול, על כל נושאיו הלוגיסטיים, על פי דרישותיכם המדויקות. יש באפשרותנו לספק:

-פתרונות ייחודיים לקבוצות קטנות ומטיילים בודדים

-קייטרינג כשר

-צוות מטבח צמוד

-כלים מוכשרים למהדרין

-פיקניקים ובישולים בשטח

-ארוחות שבת וחגים

אנחנו גאים בהיכרות העמוקה שלנו עם האיזור. אנו מתמחים בברצלונה וקטלוניה, הרי הפירינאים, דרום צרפת וחבל הפרובאנס, חבל הבאסקים, אסטוריאס וה”פיקוס דה אירופה”, כמו גם בדרום ספרד, אנדלוסיה, ופורטוגל.

 

אנחנו מטיילים. אנחנו לא מסמנים “וי” על אתרים, או “צריכים להספיק” עוד מקום. הטיולים שלנו מתוכננים באופן שמאפשר ניצול של מיטב הזמן העומד לרשותנו, יחד עם זאת חשוב לנו להיות גמישים וקשובים לרצונותיכם. אנחנו לא מטיילים עם סטופר! זה הטיול שלכם והוא בזמן ובקצב המתאים לכם.

-טיולי 4X4 ואתגר

-חופשות משפחתיות ואירועי שמחה

-סיורי מסורת יהודית והיסטוריה מקומית

-פעילויות חוויתיות ומיוחדות

-טיולי הליכה וטרקים הרריים

הזמינו עכשיו ממגוון הטיולים והפעילויות של חברת קוקופלי ותהנו משירות יוצא מן הכלל אשר יהפוך את טיולכם המתקרב לחווייה של פעם בחיים!

 

קוקופלי היא חברה רשמית במועצת התיירות הקטלאנית. מהעוסקים בתחום, אנו מהיחידים בעלי אישור רשמי ממשרד הספורט הקטלאני לביצוע פעילויות אתגריות באוויר הפתוח, אשר מחזיקים בכל הביטוחים והכיסויים הרלוונטיים לפעילויות אלו כחוק.

Sorry, no posts matched your criteria.

פעילויות אפשריות לשילוב בטיול